معاون وظیفه عمومی خراسان رضوی از اعزام کلیه مشمولان وظیفه عمومی استان در پایه مرداد ماه در روز یک شنبه یکم و دوشنبه دوم مرداد ماهبرابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام به خدمت خبر داد.

اعزام مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۲

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن شجاعی اظهار کرد: اعزام مشمولان در روز یک شنبه یکم و دو شنبه دوم مرداد ماه۱۴۰۲ از ۳ شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان به شرح زیر صورت خواهد گرفت:

مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۲ که از مشهد به خدمت اعزام می‌شوند باید در تاریخ و ساعت تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پایانه مسافربری، جایگاه ۱۰ مراجعه تا به خدمت اعزام و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و.... را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و اقلام بهداشتی مورد نیاز(ماسک، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست‌ها) ....را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع‌رسانی شده تا مواد غذایی خشک بین‌راهی همراه داشته باشند.

مشمولان؛ اصل مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند.

مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند.

معاون وظیفه عمومی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: از اعزام مشمولانی که هیچ کدام از دزهای واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند به مراکز آموزش خودداری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.